Gelen ürün hasarlı, defolu ya da sipariş ettiğim ürün değilse ne yapmalıyım?

Sana sipariş etmediğin bir ürün ya da hasarlı/defolu bir ürün teslim edilirse lütfen hiçbir etiketi koparma ve ürünü orijinal paketinden çıkarma. 0850 502 61 41 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ekibimizi aramanı ve paket hakkındaki tüm bilgileri temsilcimizle paylaşmanı öneririz. Pazartesi - Cumartesi: 09:45 - 18:45

Müşteri Hizmetleri ekibimiz, süreci hızlandırmak için ürünlerin görsel kanıtlarını (fotoğraf, video vb.) da paylaşmanı isteyebilir.

 

 

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Online siparişini, sana ulaştıktan sonraki 30 gün içinde iade edebilirsin. Lütfen aşağıdaki adımları takip et:

  1. Paket ile birlikte gönderilen İade Formunu ya da Fatura/İade Formunu doldur ve iade edeceğin ürünler kısmını doldur
  2. İade edeceğin ürünü, İade Formu ile birlikte en yakın Yurtiçi Kargo şubesine götür ve bize geri gönder

Sormak istediğin herhangi bir soru olursa 0850 502 61 41 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile iletişime geç ya da support-tr@onlineshop.adidas.com.tr adresine e-posta gönder

 

Ürünleri iade etmenin koşulları nelerdir?

Online shop'tan aldığın ürün(ler)i, sana ulaştıktan sonraki 30 gün içinde iade edebilirsin. Tek bir siparişe ait ürünleri ayrı ayrı paketler halinde aldıysan 30 gün iade süresi son paketin sana ulaştığı gün başlar.

Genel İade Koşulları

İadenin kabul edilebilmesi için aşağıdaki koşullara uyulmalıdır:

  • Ürün kullanılmamış ve giyilmemiş olmalıdır.
  • Ürün orijinal durumunda ve orijinal etiketleri ile birlikte paketinde olmalıdır.
  • Giyim ürünleri orijinal paketinde olmalı ve orijinal etiketler çıkarılmamış olmalıdır.
  • Aksesuarlar tüm parçaları tam şekilde orijinal paketinde olmalıdır. Aksesuarlar, eğer vakumlu ambalajda geldiyse vakumlu kalmalıdır.
  • Ayakkabılar orijinal etiketleri takılı şekilde, orijinal ayakkabı kutusunda olmalıdır. Ayakkabı kutusu üzerindeki etiket çıkarılmamış ya da herhangi bir şekilde değiştirilmemiş olmalıdır.

İade almadığımız ürünler:

  • http://www.adidas.com.tr/ dışında bir kaynaktan satın alınan ürünler
  • Kötü kullanım ya da ihmal kaynaklı (kimyasallar, aşındırıcı maddeler, açık alev, yüksek ısı, keskin nesneler vb. ile temas) hasar görmüş ürünler
  • Yanlış ya da amacı dışında kullanım (koşu ayakkabılarını saha sporları için ya da trekking botlarını iş ayakkabısı olarak kullanmak gibi) dolayısıyla hasar görmüş ürünler

Online shop dışında aldığın ürünler için faturanda belirtilen iade süresine uyman gereklidir. Eğer ürünler yetkili bayilerden alındıysa aldığın bayi ile iletişime geçmelisin. Bu durumda yetkili bayinin iade koşulları geçerlidir.

 

 

Geri ödememi ne zaman alabilirim?

İade ettiğin ürün kalite kontrol ekibimiz tarafından incelenip iade koşullarımıza uyduğu onaylanır onaylanmaz geri ödeme işlemin başlatılacaktır. Kalite kontrol süreci, genelde kullanılmamış ve yıkanmamış ürünler için 5 gün sürerken, maksimum 2 hafta kadar bir zaman alır.  

İade onaylandıktan sonra, adidas online shop tarafından ödeme hizmeti sağlayıcına (örneğin, kredi kartı firman) geri ödeme yapılması 1-2 gün sürer. İadenin sana yansıtılacağı süre, ödeme hizmeti sağlayıcısına göre değişiklik gösterebilir.

Detaylı bilgi için ve özellikle 21 iş günü içerisinde sana geri ödeme yapılmazsa, 0850 502 61 41 numaralı telefondan online shop müşteri hizmetleri ekibimizi arayarak ya da support-tr@onlineshop.adidas.com.tr adresine e-posta göndererek siparişine ait ayrıntıları ve/veya sorunu iletebilirsin.

 

 

 

İade ettiğim paketi ne zaman alırsınız?

İade paketini yerel kargo şubesine bıraktıktan sonra, paketin depomuza ulaşması 2 - 5 iş günü sürer. İade ettiğin ürünlerin bize ne kadar sürede teslim edileceğini ne yazık ki kontrol edemiyoruz.

 

 

 

Geri ödeme almak için neden iade ettiğim ürünlerin adidas'a ulaşmasını beklemek zorundayım?

İade işlemini başlatabilmemiz için, iade ettiiğin ürünlerin iade koşullarımıza uyduğundan emin olmamız gerekiyor.

İade ettiğin ürün(ler) yukarıdaki kriterlere uyduğu sürece, satın alma aşamasında yaptığın ödemeyi iade ebiliriz. İade ettiğin ürün(ler) yukarıdaki kriterlere uymuyorsa ürünleri kabul edemeyiz ve ne yazık ki geri ödeme yapamayız.

 

 

 

Ürünlerimi değiştirebilir miyim?

Online sipariş verdiğin ve tercih ettiğin teslimat adresine teslim edilen ürünleri değiştiremiyoruz. Ancak istemediğin ürünleri iade edip geri ödeme alabilir ve yeni bir sipariş verebilirsin.

 

 

 

Siparişimi iade edersem kargo/gönderi ücretlerini bana geri ödeyecek misiniz?

Mümkünse kargo masraflarını iade edeceğiz. Siparişinin tamamını iade etmen, adidas'ın yanlış ürün göndermesi ya da üretim sürecine bağlı olarak ürünün hasar görmüş olması gibi bazı durumlarda tüm kargo masrafların iade edilebilir. Siparişinin yalnızca bir kısmını geri gönderiyorsan kargo masrafları iade edilemez.

 

 

 

Soruma burada yer verilmediyse ne yapmalıyım?

Soruna burada herhangi bir yanıt bulamadıysan, 0850 502 61 41 numaralı telefondan online shop müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişine ait ayrıntıları ve/veya sorunu iletebilirsin. Pazartesi - Cumartesi: 09:45 - 18:45 Ya da ekibimize sorununla ilgili detayları içeren bir e-posta da gönderebilirsin. Danışmanlarımız sana memnuniyetle yardımcı olacaktır. support-tr@onlineshop.adidas.com.tr .